Consultanta de imagine se face doar cu know-how

Cum s-a transformat metoda unica a consultantei de imagine dintr-o problema a producatorilor hollywoodieni intr-un know-how valoros la nivel international? Metoda unica pe care eu o folosesc este de fapt formula secreta a marilor staruri. Acest principiu, folosit in intreaga lume, are o poveste captivanta, care ne duce inapoi in timp, la filme celebre si actori desavarsiti.

Istoria acestui know-how incepe la Hollywood in anii 1940, odata cu trecerea de la filmul alb-negru la filmul color. Acela a fost momentul in care culoarea si-a spus cuvantul, avand un impact neasteptat asupra industriei.

Productia binecunoscutului “Gone with the wind” a fost ingreunata de prezenta culorilor, atragand atentia asupra coordonarii acestora in mod armonios cu oamenii, situatiile, peisajul si emotiile.

99d8ecaaf56f3f90b820f7b2f0a515fb

La scurt timp dupa lansarea filmului, celebrul creator de costume Robert Door a inventat o prima varianta a metodei folosite astazi, prin care exalta expresiile, emotiile si atitudinea actorilor cu ajutorul culorii. Metoda lui unica facea ca filmele la care colabora sa fie intotdeauna cele mai reusite, devenind rapid extrem de valoros pentru regizori -un personaj indispensabil. Fiind singurul care cunostea metoda si refuzand sa o dezvaluie, foarte rapid serviciile lui au devenit exagerat de costisitoare.

Marile case de productie au decis sa finanteze un studiu special pentru a descoperi secretele culorilor si a-i ridica lui Door monopolul asupra metodei.

In anii ’70 Carol Jackson, studenta unui psiholog din echipa, a realizat ca acest know-how este folositor nu doar actorilor, ci si oamenilor de rand. Prima persoana din afara industiei filmului care s-a folosit de aceast know-how este chiar J.F. Kennedy, in campania electorala din 1960 pe care a si castigat-o, prima campanie pentru care s-a folosit televizorul ca mijloc de marketing. Imaginea sa era atent studiata si culoarea s-a folosit strategic pentru a exprima seriozitate, profesionalism, capabilitate si prietenie. Alegatoriii indecisi au ales sa-i acorde votul lui JFK.

carole jackson

La baza know-how-ului sta colorimetria si Arborele lui Munsell. Practic, folosind coordonatele culorilor – nuanta, valoarea si chroma – se determina dominanta cromatica specifica fiecarei persoane in parte. In functie de aceasta dominanta, fiecare are o gama de culori “prietene” pe care atunci cand la inglobati in garderoba, imaginea dumneavoastra capata armoie si contur. Sunt 4 categorii de dominanta cromatica, asociate cu cele 4 anotimpuri: primavara, vara, toamna si iarna.

Acest know-how are o calitate deosebit de importanta care asigura rezultate desavarsite: obiectivitatea. Asta inseamna ca oricine doreste sa investeasca in imaginea personala apeland la consultanta de imagine va investi in rezultate garantate, 100% obiective, independente de gustul personal al cosultantului de imagine, ci bazate pe stiinta acestuia si pe aplicabilitatea unei metode unice si extraordinare. Aceleasi principii se aplica pentru forma, stil, make-up si branding personal.

Astazi poti afla si tu care sunt culorile tale prietene apeland la analiza cromatica, dar mai mult decat atat, poti afla direct de la mine care este stilul vestimentar care ti se potrivesc cel mai bine, poti sa-ti revigorezi garderoba printr-un studiu aprofundat si apoi iti pot completa piesele lipsa la o sesiune de personal shopping.

Industria se adreseaza unei clientele pe cat se poate de diversificata, bazandu-se pe standardele noi ale societatii si noul nivel al target-ului de performanta impus in sfera profesionala. Datorita aparitiei industriilor noi, focusul asupra imagiii s-a intensificat si a devenit un pion central in viata fiecaruia, pentru ca ne diferentiaza de concurenta. Imaginea astazi nu mai inseamna doar haine, ci si stil, postura, eticheta, comportament, maniere, comunicare, atentia pentru detalii, vocabular si particularitati.

 ANALIZA CROMATICA mariana romanica

Mariana Romanica Image Consulting ofera servicii specializate de consultanta de imagine care acopera toate aceste nevoi.

 

Comments

comments

Te-ar putea interesa

Comenteaza